Running Warehouse forbandt mig med VFuel og de sendte mig nogle pr?ver at pr?ve, s? jeg gik med deres Peach Cobbler geler til l?bet. Blandede tre geler i en Hydrapak Soft-Flask, derefter fyldt resten af ??rummet med vand for at tynde det ud. Dette har v?ret min praksis i Nike Air VaporMax Womens mine sidste flere maratoner, og det virker rigtig godt for mig. Jeg holder flasken (den er lille) og tager sm? sip gennem den f?rste halvdel af l?bet, og n?r kolben er tom, pakker den lidt ned i en lille b?ltepose, som jeg bruger til at b?re et par ekstra geler. Jeg finder det meget nemmere at nippe vandede geler Nike Air Max 90 Mens end at tage dem lige fra posen under k?rslen (selv om VFuel er lidt tyndere ud af posen end de fleste geler). Fersken VFuel smager godt, og jeg havde slet ingen mavepest under l?bet. Meget tilfreds med, hvordan det udf?rte (Running Warehouse har ogs? for nylig skrevet en gruppevurdering af VFuel). Tog en ekstra GU fra en hj?lpestation omkring kilometer 14. Ingen geler efter det - kun Gatorade fra nogle af stationerne, en skive orange og en skive vandmelon. Hadde to bananer og en bagel med jordn?ddesm?r og fl?deost til Nike Air VaporMax Dámské morgenmad, alle f?rdige mindst 1,5 timer f?r race start. En kop almindelig kaffe, nogle OJ, par sip af vand. Gik virkelig let p? pr?-race hydration givet mine tidligere problemer med overhydrering. Havde en mini Clif-bar lige f?r l?bet startede. Alle, der l?b VCM i 2013, vil huske det for kulde, regn og vind. Adidas NMD Mujer Temperaturen var i den lave 40'ers Fahrenheit i starten, med vinden g?r den til at f?le sig meget k?ligere. Lette dyser veksles med konstant regn hele vejen igennem, selv om det lettet op mod slutningen af ??l?bet. Jeg f?lte mig faktisk, at vejret var mere positivt end et negativt, da n?sten hele min race PR er kommet i koldt vejr. Min plan, der gik i l?bet, var at g? let for de f?rste par miles og derefter regne ind i et behageligt tempo og se hvor det tog mig. Den store udfordring i ethvert l?b er ikke at g? ud for hurtigt, Nike Air Max 2017 Dámské og i maraton er dette absolut kritisk. Jeg fik ikke en chance for at g?re nogen form for opvarmning, og mine ben var koldt i starten. At skubbe tempoet fra starten ville have v?ret farligt, s? jeg forblev disciplineret og holdt tilbage, da pistolen gik afsted. Lad alle g?, s? fang s? mange som muligt senere var www.amolan.es planen. Jeg hoppede over de f?rste f? vandstop, igen en del af min plan for at g? let p? hydrering. Jeg f?lte mig rigtig stramt i de f?rste par miles, men jeg vidste fra erfaring, at det ville tage mindst et par miles at varme op p? benene, og at dette nok vil blive forl?nget lidt mere af regnen og kulden. Sikkert nok, omkring 3 km begyndte jeg at l?sne op, og det omkring 7: 45 / mile-tempo, jeg havde sl?et mig ind, f?lte mig glat. Gjorde en kort pit stop under mile 5 (tilsyneladende var jeg stadig masser hydreret Nike Air Max 95 Womens p? trods af min begr?nsede v?skeindtagelse forud for l?bet!) Og gjorde et godt stykke arbejde imod trang til at cruise p? den lange ned ad bakke fra miles 3-7. Mellem miles 7-8 Jeg l?b for lidt med en kvindelig barfodl?ber, der bev?gede sig rigtig godt. Vi chattede i et par miles, s? tog hun afsted da vi n?ede toppen Adidas ZX 700 Femme af ??bakken tilbage i byen, og jeg s? aldrig hende igen (ser ud som om hun slog mig om 5 minutter!) Jeg begyndte at f?le lidt stramhed i mine kalve omkring 8 km, og var bekymret for at m?ske nul drop Virratas Nike Air Max 1 Hombre var et d?rligt valg. Heldigvis gik ?mheden aldrig videre til smerte, og t?tningen faldt lidt senere i l?bet. Mit m?l, da jeg n?rmede mig halvvejsepunktet, var at v?re konsekvent og at v?re disciplineret om min pacing. Jeg k?rte mere med konsekvent indsats end konsistent tempo, s? jeg ville fremskynde bare en Nike Air Max 90 Womens smule ned bakker, og langsomt lidt p? ups. Tempoet svingede l?bende omkring 7: 45 / mile, og det f?lte sig stadig glat. Mile 15 var i spidsen for mit sind - Battery Hill knuste mig to gange f?r, og jeg var fast besluttet p? ikke at lade mig sl? mig igen.