Een van de schoenen waar ik gretig op heb geanticipeerd, is de Merrell Ascend Glove. De www.ronbell.co.uk Ascend Glove lijkt zoiets als een trailversie van de Bare Access, met een ingenieuze, beschermende zool en 10,5 mm zero-drop-kussen. Een medewerker van het Runblogger-forum, Vitarunner, heeft net een mooie uitgebreide review van de Merrell Ascend Glove geplaatst en ik dacht dat ik hier een fragment zou posten. "Nou, als je het nog niet hebt opgemerkt, ben ik onder de indruk van de schoen. Ik ben dol op rennen (toch?), Dus het gebruik van deze schoenen maakt het zo dat ik echt gewoon kan rennen. De extra bescherming en grip in de zool wordt ZO gewaardeerd. Ik heb het gevoel dat de mensen van Merrell onlangs mijn gedachten hebben gelezen. Ik bedoel bijna overal waar Nike Air Vapormax Womens ik aan de hand kan met de Trail Glove 2, Road Glove 2 of de Bare Access 2 en ik heb vele kilometers. Het is echter prachtig om de mogelijkheid te hebben om gewoon te Nike Air Vapormax Mujer laten vliegen zonder je zorgen te maken over iets op ruw terrein. Mijn paar heeft tot nu toe slechts ongeveer 70 mijl op hen. Ik heb ze perfect gebruikt op de geplette grindoppervlakken, paden, gras, allerlei soorten vuil. De aanloop naar en van op verharde wegen voor een paar mijl is ook soepel en comfortabel. Over een maand ga ik een paar weken hardlopen op ruige bergpaden die robuust zijn met skree en andere uitdagende oppervlakken. Ik zal dit bericht updaten naar aanleiding van mijn ervaringen daar. Hoewel ik die zoete Vibram-klompjes op straat niet zou willen verspillen, werkt het. Deze nieuwe Merrell Ascend Glove is een winnaar, mensen! "In de afgelopen Nike Air Max 90 Mens maanden heb ik mijn training gedocumenteerd als voorbereiding op de Vermont City Marathon (VCM), die ik afgelopen zondagochtend rende. Zoals elke trainingscyclus van een marathon waren er veel ups en downs en een aantal memorabele runs (sommige goed, sommige slecht). Het verhaal van deze marathontraining was voor mij de meltdown die ik in de laatste paar weken van training had. Toen het weer warmer begon te worden, moest ik na 18,5 km een ??18 km lange vlucht afbreken en mijn laatste 20 miler veranderde in een puinhoop waar ik krampen had op plaatsen waar ik nog nooit verkrampt was. Die runs waren een grote aanslag op mijn zelfvertrouwen, maar ik wist ook dat ik tijdens www.artealjabiri.de koel weer behoorlijk lange runs had gereden, dus mijn prestaties bij VCM zouden waarschijnlijk worden bepaald door het weer op de racedag. Ik ben blij om te melden Nike Air Presto Femme dat Moeder Natuur besloot om op me te glimlachen en ze serveerde bijna ideale omstandigheden! Mijn grote beslissing de dag voor de race was wat ik met schoenen moest doen (natuurlijk!). Ik was van plan om in de Saucony Fastwitch 6 te rennen, maar na een praatje met een Saucony-vertegenwoordiger op de expo gaf hij aan dat de afvoergaten in de zool misschien een negatief punt zijn als er veel stilstaand water op de grond lag. Afvoeropeningen kunnen helpen water uit de schoen af ??te voeren, maar kunnen ook water door de zool laten lopen wanneer ze door plassen lopen. Ik had daar niet aan gedacht en gezien de bijna constante regendouche die we op zaterdag hadden, was Nike Air Max 95 Womens het een zekerheid dat er veel water op de baan zou zijn (en dat was inderdaad zo!). Ik had twee andere paar schoenen meegenomen , een prototype Skechers GoBionic 2 Nike Air Max 95 Homme (geen optie vanwege wateropname door het materiaal onder de inlegzool - wordt hopelijk verholpen) en de Saucony Virrata (lees mijn Saucony Virrata-bespreking hier). Ik heb de Kinvara 4 thuis laten liggen omdat ik maar één lange run heb gedaan. Ik maakte een last-minute beslissing om met de Virrata mee te gaan - ik had een aantal kilometers in deze cyclus gelopen en hoewel ik me een beetje zorgen maakte over het feit dat ik tijdens een marathon nergens naartoe ging, maakte ik me meer zorgen over het opnemen van een ton water in de Fastwitch 6s. Bleek een goede keuze te zijn. Mijn voeten hadden geen problemen in de Virrata - ze gooiden water goed, voelden nooit vochtig Nike Air Max 95 Damen en ik kreeg geen blaren, ondanks dat mijn voeten de hele race vochtig waren.