Hoewel ik het leuk vind om nonchalante schoenen op blote voeten te dragen en terwijl ik op wegen ren, heb ik ontdekt hoe hard het lopen van paden in schoenen met minimale demping soms moeilijk kan zijn, vooral als puntige rotsen bezaaid zijn (een gekneusde voet tijdens mijn eerste 50K zorgde ervoor dat ik de waarde van een goede rotsplaat besefte ...) Gelukkig duiken er steeds meer opties op in Nike Air Presto Hombre de gedempte, neerdruppelende parcoursbaan - hieronder zijn mijn aanbevolen schoenen Adidas NMD Womens in deze categorie. Alle onderstaande schoenen werken ook goed op wegen en bieden dus nogal wat veelzijdigheid. Als u echter op zoek bent naar speciale schoenen met een wegloopsnelheid, kunt u hier ook mijn aanbevolen weglappende schoenen met nulverkleining bekijken.OPMERKING: Ik heb alleen schoenen opgenomen die ik persoonlijk heb gedragen of die hier op Runblogger.com zijn beoordeeld. . Als je denkt dat er een schoen is die hier zou moeten zijn die momenteel niet is inbegrepen, laat dan een reactie achter en ik zal proberen het te proberen! Ik vraag me af of er een partij of partijen schoenen zijn geweest die slecht zijn gelijmd. Ik heb mijn paar Trailroc 245's 800 km lang laten rijden en het onder zware sneeuw / ijzige omstandigheden buiten het parcours door de scheurende heide laten lopen en had geen problemen met het afvullen Nike Air Max 90 Mens van de tollendoos. Mijn schoenen waren duidelijk onderdeel van een van de goede Adidas Superstar Mens partijen w.r.t de lijm kwestie. Ik had echter problemen met de stof van de bovenste dragen door rond de kleine teen en rond de overlays aan de zijkanten. Anderen hebben dit probleem ook gemeld. Mijn bovendeel begon vanaf ongeveer 400 mijl door te slijten. Aan de binnenkant van de schoen heb ik kleine stukjes materiaal over de gaten gelijmd om het bovendeel te versterken en dit hield ze aan de gang.
De tussenzolen en de buitenzijden begonnen te falen toen ik 800 km in de schoenen naderde en achteraf gezien had ik ze op 750 mijl moeten laten gaan. Dit is nog steeds meer dan ik op een andere schoen heb gedaan. Ik heb nu een paar Trailroc 255's en het bovendeel is veel meer verstevigd en verwacht dat ze net zo lang meegaan als de middenzool en zool. Het Nike Air Force 1 Mujer nadeel van al deze robuustheid is dat het niet zo goed ademt of leegloopt als het Nike Air Max Thea Hombre minder beschermde bovenwerk van de 235 en 245's.Terwijl je nog niet op je lijst staat, zou ik de nieuwe F-Lite 232 aanbevelen, het is geen druppel en heeft hetzelfde als de Trailroc 235, maar heeft een ander bovenwerk en zool. De zool is stevig, maar mooi en flexibel, flexibeler dan de Trailroc. Door de flexibiliteit voelt het meer op mijn voet aan. De F-Lite-nokken zijn ondieper en platter dan de Trailroc-serie en zouden een goede cross-over schoen moeten zijn - de ene werkt goed op wegen en op paden. Voorafgaand aan de Bare-X en Road-X-serie was de F-Lite de inov8-schoen die het meest geschikt is voor hardlopen op de weg, dus ik vermoed dat deze nieuwste toevoeging aan de F-Lite-serie goed zal werken op wegen. Er is geen rots plaat zodat er niet www.luzdevelas.es zoveel bescherming zal zijn als op de Trailroc 245 en 255, dus ik vermoed dat het niet Nike Air Max Zero Femme zo goed zal zijn als schoen voor lange afstanden over echt gebroken terrein. Het bovendeel heeft een andere overlaystructuur dan de Trailroc, en ik hoop dat het duurzamer zal zijn. Het is echter een vergelijkbare stof, dus ik zou verwachten dat het verscheurd raakt als je door bosjes en ijzige sneeuw gaat. Voor later zal ik mijn Trailroc 255's uitgraven omdat de extra overlays het behoorlijk kogelvrij maken in vergelijking met de lichtere Trailroc's en F-Lite. Ik schakelde over naar zero drop / minimal / "nauwelijks daar" schoenen en een drastisch verbeterde loopvorm na mijn eerste en enige marathon, Chicago 2010. Ik kreeg af en toe last van kniepijn, heuppijn en zelfs lage rugklachten met zware schoenen, dus ik heb de schakelaar volledig omarmd. Nike Air Max 90 Womens Het is echter een beetje een bitterzoete relatie geweest met minimale schoenen. Ik www.hijosdelvacio.es ben absoluut dol op hardlopen in Vapor Gloves, maar mijn tenen "branden" na ongeveer 7 mijl en blaren gemakkelijk. Ik hou van de vorm en het gevoel, maar niet de nasleep. Hetzelfde w / VFFs. Voeg Bare Access 2 toe aan die lijst, maar de uitsplitsing is later. Ik merk dat mijn minimale schoenen ervoor zorgen dat ik ren en niet meer, wat het meest frustrerend is.