Jeg kan tilf?je min egen t?t p? hjemmeoplevelse ... en af ??mine d?tre Kellyn, som er 13, havde en. Hun nyder stort set l?b og har k?rt hele sit liv, enten barfodet eller i forskellige racerflader, som i ?renes l?b ville jeg n?je kontrollere, at de ikke havde nogen h?vet h?l eller bue st?tte. Der var ingen m?de, jeg som hendes mor med alt hvad jeg vidste fra mine studier, Nike Air VaporMax Dam ville aldrig lade hende b?re traditionelle l?besko. Nu da hun er stor nok til at b?re OESH, det er det hun tr?ner i og b?rer kun lejligheder (spikespidser - uden piggerne), n?r de k?rer. Tilbage til Joe Maller's indl?g. Hans teori og hans flotte tegneserievideo om, hvordan disse brud sker, er ikke s? langt fra, hvad min forskning vil indikere. Joe mener, og jeg er enig i, at disse Adidas Superstar Femme frakturer forekommer senere i holdning, ikke som konsekvenser som Giuliani et al. antyder. Men f?r jeg dykker ind i min analyse, skal jeg f?rst gennemg?, hvorfor jeg tror, ??at de fleste skader, ikke kun denne ene, opst?r, n?r foden er fuldt plantet under midterstokken, ikke ved indflydelse. Derefter kan jeg forklare, hvorfor den anden metatarsal synes Nike Air Max 95 Femme at v?re mere s?rbar end andre omr?der i l?bere, der k?rer i minimalistiske sko. I ?revis havde jeg samlet sammen kraftpladdata med 3-D bev?gelsesanalysedata i gang. Ved at kombinere disse data og evaluere dem i lyset af vores kliniske informationer (alle de problemer, der kom til vores generelle klinik eller til vores specifikke l?bers klinik), kunne vi endelig forst?, hvordan og hvorfor vi f?r de typer af gentagne skader, vi g?r. Det var bem?rkelsesv?rdigt, at det aldrig var sket f?r. Du kunne sige, at "a-ha" -h?ndelsen med al min Nike Air Max 2017 Femme bedste forskning var at syntetisere kraftpladdataene med 3-D-bev?gelsesdataene - dette var det Nike Air Max 2017 Femme klassiske 1 + 1 = 3 gennembrud, som alle forskere h?ber at opdage. Hvis du er interesseret, kan du l?se mere om alt dette i mit indl?g, resten af ??historien. Jeg begyndte f?rst at se p? de kr?fter, der er forbundet med kn?ledgte. Men hvad jeg fandt g?lder for n?sten alle de typiske skader vi ser. Spidsstyrkerne, der understreger n?sten alle skadesensitive omr?der i vores krop, opst?r, n?r vores fod er fuldt plantet (ikke ved p?virkning) og fuldt udpr?get. De specifikke kr?fter i ?jeblikket af indflydelse er mindre og undertiden i den fuldst?ndige modsatte retning til hvor der opst?r skader. Mere kritisk er kr?fterne p? stort set alle skadelige omr?der h?jest p? to punkter i gang, der forekommer godt efter indflydelse - n?r du l?gger v?gt p? foden og n?r du l?fter foden af. Disse skadelige kr?fter springer p? ét tidspunkt i l?b - i Nike Roshe Run Mujer mellemtiden, godt efter h?jeste slagkraft. Vores resultater er ret logiske, n?r du t?nker p? dem - vi er i fare for skader, n?r vi ogs? skal st?tte og overf?re vores fulde kropsv?gt . Men de flyver virkelig i lyset af, hvad alle (herunder sportsskoindustrien) har altid promoveret - den fodp?virkning er, hvad der for?rsager de virkelig d?rlige ting, der sker med knogler og led, som stressfrakturer og slidgigt. Til dette kan jeg sige, at den eneste m?de, en polstret sportssko kan beskytte dig mod skade er, hvis du er i en bilulykke og tilf?ldigvis har dem fastsp?ndt rundt om dit hoved. Hvad er effekten af ??en traditionel l?besko p? denne kritiske ?jeblikket n?r vi fuldt ud underst?tter og overf?rer vores kropsv?gt og er i fare for n?sten hver eneste almindelig l?beskader, inkluderet anden metatarsalbrud? De h?vede polstrede h?l- og bueunderst?ttelses- / bev?gelseskontrolfunktioner, der er begge iboende for hver traditionel atletisk sko (ikke kun bev?gelseskontrolsko), fryser i det v?sentlige fodens naturlige funktion til Adidas ZX 700 Femme at sikre overensstemmelse, der hj?lper med at beskytte resten af ??kroppen. D?mpningen, som ikke rigtig giver tilbage p? en fysiologisk meningsfuld m?de, g?r det bare sv?rere at overf?re kropsv?gten, hvilket ?ger toppunktmomenterne i dette kritiske ?jeblik. Hvis du k?rer barfodet eller i minimalistiske sko, er din fod vil blive frigjort for at sikre overholdelse p? dette kritiske tidspunkt. Vi Nike Air Max 270 Femme har demonstreret, at fodb?kken komprimerer og frigiver i perfekt harmoni med stigningen og faldet i den maksimale kropsv?gtskraft. Selvf?lgelig er denne overholdelse god - den beskytter din krop nord for foden fra alle de store skader p? det tidspunkt. Det ud?ver ogs? din plantar fascia Adidas Ultra Boost Dam og foden iboende muskler. Godt, godt, godt! Men det s?tter mere stress gennem den anden metatarsal end der nogensinde var f?r.