En av de saker jag har insett under de senaste ?ren ?r att ?ven om jag personligen lutar mot mer minimala l?parskor (en sko som Saucony Kinvara tr?ffar min s?ta plats), Nike Air Max 90 Pánské har l?sare p? denna sida ett stort antal preferenser n?r det kommer till vad de s?tter p? sina f?tter. Tillsammans med detta ?r det faktum att min fru har haft en l?ng str?cka av relativt skadafri k?rning efter att ha flyttat in i en kombination av maximalt Nike Air Max 2016 Femme kudde Hokas (f?rsta Bondi 2, nu Kailua Tarmac) och bred, vadderad Altras (Torin och Intuition 2.0). Allt detta st?der min skoddsfilosofi, som i grund och botten ?r att m?nniskor ?r olika och har olika behov, och att det som fungerar b?st f?r mig kanske inte fungerar b?st f?r n?gon annan. Jag g?r b?st i minimalistiska skor (men k?r i Nike Air Max 90 Dámské Černá n?stan allt), min fru verkar g?ra b?ttre i n?gonting med en hel del kudde.
Senast har jag f?tt lite bra feedback n?r jag skickar p? skor som jag inte typiskt har t?ckt tidigare (till exempel en traditionell neutral sko som Nike Pegasus 31). Det har f?Nike Air Force 1 Femme tt mig att inse att en del av min publik inte ?r n?rvarande n?r jag bara fokuserar p? den minsta ?nden av spektret. Som ett resultat har jag diversifierat min mix av ?versynskor och har b?rjat springa i saker som ?r betydligt mer kudde ?n jag skulle kunna Nike Air Max Tavas Dámské v?lja om jag inte var en skorecensent (?ven om du inte kommer troligen se mig i en Brooks Beast n?r som helst snart!).
Trots den ?kande m?ngfalden av skor i min k? har jag bara k?rt en g?ng i en HOKA l?psko. HOKAs ?r det arketypiska "maximal" l?pskonm?rket, och de Nike Air Zoom Spiridon Mujer har v?xt betydligt i popularitet b?de i det l?pande samh?llet och p? min makas f?tter. Min en k?rning var i ett par av den ursprungliga Mafate (jag tror) och ?ven om jag inte ogillar dem, var de mycket mer sko ?n vad jag beh?ver eller f?redrar. Jag har provat p? n?gra andra par och aldrig funnit passformen f?r att vara r?tt.
Nike Free Run 3.0 DámskéF?rra veckan fick jag ett par HOKA Clifton, och ?ven om jag inte har k?rt i dem ?nd? ?r jag imponerad av passformen och den otroligt l?tta vikten (under 8oz) f?r en sko med s? mycket kudde som Clifton fyller i dess enda (stapel: 29mm h?l, 24mm framfod). Nike Air Max 2017 WomensDe ?r i princip som en Kinvara med lite extra kudde (och de ?r lika viktiga). Jag ser fram emot att l?gga n?gra mil p? dem de n?rmaste veckorna - h?ll dig uppdaterad! HOKA har sl?ppt en massa nya modeller p? senare tid, och trenden har varit mot ljusare, l?gre Nike Air Max 90 Womens profilmodeller som fortfarande beh?ller mycket kudde (som de f?rutn?mnda Clifton och Huaka ). Ig?r fick jag ett pressmeddelande fr?n min PR-kontakt p? HOKA och trodde att jag skulle dela informationen p? fem nya modeller som skulle sl?ppas f?r v?ren 2015 - trenden mot ljusare skor verkar forts?tta. De enda detaljer jag har ?r vad Nike Air Max 90 Dámské som fanns i pressmeddelandet, s? inte mycket information om droppe, stapelh?jder, etc.).